Hej vardag!

Mycket som hänt de senaste dagarna. Jag kör en uppdatering i punktform då jag inte orkar mer än så känner jag!

*varit i vansbro och firat  påsk. Hunnit med att träffa många. Både släkt och vänner. Jättetrevligt!
*Träffat bästa Icka och Ante och deras gulleungar Oscar och Alice. En underbar förmiddag som gjorde att jag vill flytta hem och bo nära. Saknar sånna dagar just nu. Jag har det bra på mammaledigheten men ibland saknar jag vuxet sällskap. Icka är ju oxå mammaledig nu och världens bästa!
* Arbetat på grunden hela dagen igår, (eller som vanligt, jag skötte markservicen!). Det går framåt!
* Fortsatt med löpningen och förvånas över att jag redan gillar det. (Eller ja, gillar? Men ialla fall känner att jag ska göra det för att bli snygg och få bättre flås.)
* Pussat och kramat på mina finisar mer än någonsin, förstår inte hur jag kunnat få så fantastiskt fina döttrar! MUMS!



Sitter och väntar på att bli uppringd för en jobbintervju. ALltså ett extrajobb, jag ska fortfarande jobba i Hulstfred. Det här är lite spännande och lite galet tror jag men i mitt hjärta säger det att jag borde testa. Så varför inte? Det värsta som kan hända är ju att det inte funkar och då slutar jag. Eller hur? Jag ser det som lite egen tid med möjlighet att träffa människor och tjäna lite extra pengar. Nu är ni nyfikna va? Få se om ni får höra mer om ett tag. Om tjugio minuter smäller det!


Njut av solen hörrni. För det ska inte jag. Jag ska till Willys. Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0