Två treåringar...

Jag är barnvakt åt Alva. Det är rätt intressant att glida runt här och småfixa och samtidigt lyssna på tjejorna. Nyss hittade Elvira två godishalsband. Hon gav ett till Alva och sa att hon fick det. Alva: "Får jag ta med det hem till mig?" Ia: "Jaaa" Alva: "Då får du komma hem till mig och leka nån dag"... Haha, mutor eller vad?

Nu sitter de med varsin tutte och snutte i soffan och tittar på Lotta. Och kommenterar allt som sägs och görs.. gulle!

Jag har redan hunnit med att göra morgon, ta reda på all tvätt som ockuperat badrummet. Så nu kan jag med gott samvete sitta här en stund. Få se vad vi gör med resten av dagen. Pannkakor står på matsedeln iaf! Och det lär inte Elvira glömma!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0