Tisdag, fem dagar kvar..

Börjar kännas som om det kanske inte kommer nån bebis alls... suck pust stön. Får man vara trött på att vara gravid, för isf är jag det! Inte för att jag vill gnälla men nu vill jag börja vårt liv som fyra i familjen!
Kan nog inte räkna med att få sova på nätterna efter en förlossning heller, men då behöver man ju inte vakna av att man har ont överallt iaf! Och möjligheten till sömn finns ju även då P kan avlösa mig ibland. Ska bli skönt.


Idag händer inte mycket. Umgåtts, myser med ia och småfixar hemma. Köttfärsgratäng till middag när maken kommit hem. Sen soffan gissar jag. Det är väl vad min kropp pallar.

Karol gissar på idag, jag håller tummarna för att hon har högst ett dygns felmarginal;)


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Karol

Hoppas ni har fixat barnvakt och tankat bilen, ikväll åker ni :)

2010-09-14 @ 18:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0