Stina

Så har vi bestämt oss för ett namn till lillasyster! Nu heter hon officiellt STINA KÄLLÅKER. Familjen velig har velat fram och tillbaka men nu har vi bestämt oss, det där med namn tycker jag är helt och hållet omöjligt. Finns hur många fina som helst så helst skulle jag vilja skaffa 20 barn så jag kan använda alla namn som jag vill! ;) Och så kanske 10 till så Petter får de namn han vill ha med, för det är ju knappast samma namn som vi har fallit för. Nu gillar vi båda Stina och då får det bli det! Och grejen är också den att våran lilla prinsessa ser ut som en Stina! En riktigt busig och filurig Stina!


Så välkommen till oss lilla fina Stina!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Så fint namn! Härligt att ni mår bra hela familjen. Kram

2010-09-29 @ 18:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0