Still at home..

Undrar om jag kommer hinna skriva här innan vi åker in till Västervik?! Undrar hur bråttom vi kommer ha?! Jag inbillar ju mig att vi ska ha is i magen den här gången och att jag ska försöka stå ut så länge som möjligt hemma. Eftersom det är betydligt lättare att slappna av här än på ett förlossningsrum. Men tänk om det går megafort den här gången då? Tänk om de 40 timmar jag kallt räknar med (som förra), inte alls stämmer utan det istället handlar om fyra? Då är det ju lite bråttom...

Förmodligen löser det sig nog rätt bra skulle jag tro! Jag är inte mycket orolig iaf!

Elvira och jag har varit duktiga i eftermiddag och bakat över 100 bullar, goda bullar! Duktiga oss! Och det gick smärtfritt med, både hon och jag var jätteduktiga! Även om jag fick dunderont mot slutet, men då passade det ju så bra att P kom hem och hjälpte till med det sista och även fixade maten! Teamwork, sånt gillar jag!

Nu ska jag ner och hänga en tvätt samt packa alla dessa bullar innan det är dags att krypa ner i sängen. Imorgon tror jag att jag ska bege mig mot staden och rösta. Så har jag det ur världen, för att missa att rösta det skulle knäcka mig rejält. Är man samhällsvetare och samhällslärare så är man. Så det så.

Sov gott allesammans!

All you need is love!  / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0