Snart så blir det bus!;)

När magen är borta och jag är hemma igen så ska jag och Elvira busa och leka som aldrig förr. Det känns som jag har en hel sommar att ta igen med henne och lek så det räcker och blir över i flera år. Igår och i natt bröt jag ihop och kände mig som världens sämsta mamma.. när hon vill att jag ska jaga henne och busa så orkar jag utan att det gör ont i fem minuter sen gör det så ont i höft och rygg att jag bara vill gråta... Stackars lilla älsklingen!


Trodde verkligen vi var på väg in i natt. Hade värkar hela kvällen igår och mådde dåligt... men tog två alvedon och då avtog det ganska snabbt. sovit dåligt som vanligt med några värkar då och då men absolut inget regelbundet. Dessa förbaskade förvärkar. Suck.

Idag gick vi upp och åt frukost, mös en stund i soffan med nalle puh som sällskap och sedan kom Lena och Alva in och lekte och fikade lite. Lena tog med Ia in till dem en stund för lekning men nu har hon anlänt hem igen eftersom det blev massa bråk! Hon har lagt sig i soffan och kollar på Musse nu, vi ska strax gå ut och cykla samt åka till affären!

Förhoppningsvis har vi Pappa/make hemma om ett par timmar och då ska jag försöka sova en stund. Pappan har lovat Ian att åka fyrhjuling när han kommer hem, gissa om hon ser fram emot det!

Matförslag till ´kvällen någon?!

Vi gjorde jättegod mat igår, kycklingfajitas! Ska bjuda på recept senare.. det var topp tre just nu, lätt!


Kärlek /A

Kommentarer
Postat av: Karol

Det blir ju den 14/9 så inte undra på att du har värkar :)

2010-09-11 @ 14:20:49
Postat av: mamma

Vad tar du alvedon emot? Värkar?Förresten är det några som frågat efter receptet på chokladkakan från mitt kalas,kan du skicka det? LAVVO! lycka till med allt!

2010-09-11 @ 14:59:00
Postat av: anna

Ja mamma, om man tar alvedon och värkarna går över så är det inga riktiga värkar utan förvärkar, då ska man inte åka in! ;) så säger de på förlossningen! Därför tog jag igår för att se, men det är ju rätt skönt att slippa ha ont hela tiden med, men om Karol har rätt så är det ju bara tre dagar till så då överlever jag nog;)

2010-09-11 @ 17:08:59
URL: http://aisraelsson.blogg.se/
Postat av: anna

Och ja jag kan maila receptet.. eller?!

2010-09-11 @ 17:09:24
URL: http://aisraelsson.blogg.se/
Postat av: Anneli

Synd att det inte verkar bli idag,Anna...födelsenumret hade ju blivit morfars och mormors telefonnummer..det hade väl varit kul?

2010-09-11 @ 21:07:10
Postat av: anna

Anneli, ja det hade varit lite kul, och lätt att komma ihåg om inte annat. 10911! ;) Men det verkar inte blir så.. tyvärr!

2010-09-11 @ 21:48:50
URL: http://aisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0