Måndag igen och 6 dagar kvar till BF.

Jaha, vi sitter uppe och väntar på att P ska komma hem. Egentligen är han ledig hela dagen men så kär som han är i sitt jobb så kunde han självklart inte hålla sig därifrån hela dagen. Skulle jobba ett par timmar, nu är det fyra.. men men, nån gång kanske han kommer hem om vi har tur. Som tur är är vi rätt vana att ha det så här. Hoppas och se fram emot och så förstå att det inte blir som vi tänkt.. :(
Jag kikar lite på nätet och Ia går runt och fixar lite med leksaker. Planen för dagen är väl att storstäda hennes rum, och hon vill gärna börja nu! Kul att hon är på!

I övrigt händer det inte mycket. Jag samlar mycket vätska nu tycker jag och känner mig väldigt pluffsig.. Har fått tagit av mig både förlovnings och vigselringen nu men med tanke på hur jag såg ut på slutet med Ia så är det här ingenting än! Få se hur mycket mer som kommer!

Så klart man hoppas det ska hända nu, är jobbigt att inte sova bra och att vara ständigt trött. Sen å andra sidan är det ju absolut inte säkert att det blir bättre när bebis är här. Men på något sätt intalar jag mig att den tröttheten ändå är bättre på något vis.

Hursomhelst så gissar jag att jag inte på något sätt kan bestämma eller påverka att det ska sätta igång, så jag försöker att inte tänka på det så mycket.. svårt men nödvändigt! Max är ju iaf tre veckor till. (Vilket iofs känns som en HEL evighet!!).

Nähä, städa barnrum var det!


Ciao / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0