Detta härj

Just nu stör jag ihjäl mig på allt gnällande om vårt väder. Personer som ältar över att de tycker det varit en dålig sommar, att det är så kallt nu etc. Herregud. Finns det inte andra saker att lägga sin energi på, saker som faktiskt går att påverka. För är det något som inte går att påverka så är det väl vädret. Det är ju bara att tacka och ta emot.

Och enligt mig så har det varit en kanon sommar! Jag kan faktiskt intekomma ihåg när det var så varmt som vi hade det ett tag senast. I övrigt så har det väl varit som man kan förvänta sig. Svensk sommar. Lite regn, lite dåligt, lite fint, lagom varmt etc. Vill man ha 40 grader och sol varje dag ska man nog fundera på att flytta, för så ser inte våran klimatzon ut! ;)

Och just nu tycker jag vi blir bjudna på en fantastisk sensommar/höst. Må hända att det är lite kallare än normalt, men vad sjutton vi har nästan 20 grader, solen skiner varje dag och luften är hög och frisk!

Jag tycker att man ska tänka så att man får ta det för vad det är. Regnar det och är kallt så stanna inne, tänd ljus och mys inomhus. Är det fint så passa på att gå ut och bara njut! För den delen så kan det vara ganska roligt att gå ut och hoppa i vattenpölarna en regning dag oxå!


I övrigt har jag mycket förvärkar, men tror inte att något är på G än. Tyvärr. Tycker ni tippade på sena datum:( Vill ju iväg NU!


Kärlek! / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0