Då var det september då..

Idag är det första september. Alltså är det nu den månad när vår lill? bebis borde komma. Med största sannolikhet. (Annars bryter jag nog ihop när jag tänker efter...). Häftigt. 17 Dagar kvar. 17. Det är inte många. Spännande!

Idag har jag använt min "ensamtid" till att fara in till stan och fika med Ingrid. Längesen vi sågs och det var mycket trevligt att träffas. Åt nog den godaste mackan ever, så det lär bli fler sådana  under mammaledigheten;)

Förbi med tankkort till Petter och nu mellanlandar jag en pyttestund här innan jag ska fara till dagis och hämta hem min prinsessa. Då blir det nog mellis och filmmys en stund innan vi hittar på något skojigit. Funderar på att gå loss med vattenfärg.. vi får se vad skruttan är sugen på! Hon vet ju vad hon vill;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0