Barnvakt..

Idag önskar jag att jag inte behövde engagera mig i någon annan än mig själv. Skulle behöva ligga i soffan hela dagen och sova. Har sovit som skit i natt. Halv sex somnade jag första gången...

Men jag ska ta mig in till stan och göra några måsten innan jag hämtar lillan på dagis. Sen kanske hon tycker att vi kan titta på nya filmen som hon fick av farmor och farfar i namnsdagspresent igår.. då blir det iaf en timmes vila på em. Sen får jag helt enkelt stå ut tills P kommer hem. Suck. Om det inte bara jävlades, om det kunde vara på riktigt.. då vore det ju värt det iaf!;)

Kommentarer
Postat av: Hanna Dahlin

Kämpa på, snart kommer lill*n :)Skickar kramar

2010-09-16 @ 12:51:44
URL: http://hdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0