ALV

Idag fick bli en dag med tjejmys på ALV. Lena hörde av sig imorse och vi hängde på för att fördriva tiden lite grann. Petter passade på att börja med källaren under tiden.

Vi har hunnit med att besöka Dadda, laga mat, tittat på Alvas kyckling, åkt häst och vagn och som sagt ALV. Nu är Elvira över hos Alva och leker, tanken var att dé skulle vara här men Ia blev tokig och sur så då blev det hos Larssons/Karlssons. Undrar om Lena vet hur TACKSAM jag är för all avlastning och hjälp jag fått med Ia under en längre period nu. Det är så skönt att kunna lägga sig en stund emellanåt och det har jag verkligen kunnat! Tack tack tack! ;)

Snart är det väl dags för kvällen här i torpet. Ska bara dammsuga av.. och slänga i en tvätt till. Hoppas jag inte är hemma hela dagen imorgon..

/ Anna

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Håller tummarna för att det snart blir en V-vik resa. Saknar dig på Albäck. Kram

2010-09-12 @ 19:17:44
Postat av: Anna

Kul att du hittat hit Gunilla! Jag saknar er med! Ha det bra;) Kram!

2010-09-12 @ 19:40:41
URL: http://aisraelsson.blogg.se/
Postat av: Lena

Det är lugnt Anna, det är kul! Och det är jobbigt i väntans tider så du behöver vila:) stor kram!

2010-09-13 @ 21:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0