Vardag eller helg?!

När man är hemma hela dagarna så flyter det ihop lite, är det vardag eller är det helg? Tur jag har en almanacka så jag kan kolla upp när jag blir för förvirrad!

Igår var en bra dag, iaf eftermiddagen. Jag lät Elvira sova middag eftersom det var helt hopplöst på förmiddagen. Men efter två timmars djupsömn så hade vi en kanon eftermiddag. Vi bakade matbröd och spelade spel och lekte cafe för hela slanten. Dock gick det inte alltför lätt att få henne att somna på kvällen i stället. Men sanningen är den att jag hade inte klarat av eftermiddagen igår om hon inte fått sova middag! Men där ser man vad mycket det påvekrar att sova på dagen eller inte!

Idag har parkerade jag vid Therese och gick till dagis med Ia, därefter tog jag och Therese en morgonpromenad med vagn och hund. Härligt! Innan hemfärd hann vi med frukost och massa skvaller! Kvalitetstid med fina vänner är uppskattat! Tack Therese!

Appropå helg så har jag inte en aning om vad vi ska göra i helgen.. Fredag gissar jag att Petter umgås med Affe, men lördag och söndag verkar vara helt tomma. Funderade på om vi skulle ha barnvakt till stora tjejan på lördag och gjort lite myspys för oss själva här hemma, men verkar som svärföräldrarna/barnvakten;) ska bort på partaj på lördag så ¨då får det ju bli familjemys med allihopa istället! Myspys!

Nähä, nu tar jag tag i dagen och kryper ner och myser med Stina som visst vaknat nU!


Kram på Er !

Kommentarer
Postat av: Karol

Åh denna mysiga mammaledighet (väljer att inte se det jobbiga i det...)

2010-10-19 @ 13:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0