Vad hände?!

Stina som i stort sett sovit sig igenom sina första två veckor har idag för första dagen och natten typ vägrat sova. Inte så att hon gallskriker och är arg, nä inte på något vis, men knölig och orolig, vill helst bli buren. Kan det vara så enkelt att det beror på att idag är första hela dagen för mig hemma själv med två barn? Och att jag lovat Elvira att vi ska göra massa roliga saker?!

Hursomhelst har vi redan hunnit med att leka Nalle Puh och Nasse, målat i målarbok, gjort makaronihalsband, och alla övriga morgonbestyr. Nu har hon bänkat sig framför "drömmarnas trädgård" och jag ska slänga ihop lite pannkaka!

I eftermiddag får vi nog ta oss ut ett tag... det är fint väder och vi behöver luft båda två. Jag är så trött att jag skulle kunna somna stående. Känns speciellt kritiskt när jag ammar, det är verkligen ett sömnpiller... Men jag räknar ner , om fem timmar kommer avlastningen hem! Då ska jag ta en rask promenad... skönt!


Ha en fin måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0