Trollbad!

God morgon på er!

Vi hade en underbar kväll i Hulsfred igår. Gissa om våran stora tjej älskar att bada? Hon flög runt i bassängerna och lekte så det stod härliga till. Klockan blev kvart i åtta innan vi återvände ut i omklädningsrummet. Även den lilla tjejen var otroligt nöjd och spanade på allt nytt och spännande ifrån bilstolen!

Idag händer inte mycket, tänkte ta igen mig lite faktistk... är megatrött! Kanske lite småfix!

Snö på gräset idag när vi vaknade och ännu faktistk.. och jag har bestämt mig. Jag älskar ALLA väder! Till och med när det regnar, då kan man vara inne och mysa med got samvete. Allt årsider, alla temperaturer, alla olika väder har sin tjusning, och jag gillar inget bättre än något annat, varje dag är en underbar dag! Så det så!

Ha en fin dag!


Ps: Imorgon kanske Ia ska åka polisbil med farfar, gissa om det är SPÄNNANDE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0