Jag gav upp.

När klockan visade på 04.00 och jag inte somnat än så gav jag upp. Kapitulerade för att det verkade vara en av dessa nätter när barnet inte kan sova. Gick upp på toa, tog Stina på armen när jag kom tillbaka och så klart, när jag gav upp så märkte ju Stina att jag inte var dunderstressad över att inte kunna sova så då slockande ju hon på fem sekunder. Gick det lika fort för mig? Svar: NEJ. Kanske berodde det på fullmånen?! Jag vet inte, men mycket möjligt!

Så som resultat av detta är denna måndag en tröttmåndag.. men ändå flyter det på okej. Jag är väl inte den "lekigaste" mamman av alla idag, men Elvira anpassar sig bra. Vi har målat med vattenfärg, lagt pussel och sedan har vi tillsammans dammsugit av badrummet och hallen. I övrigt tömmer jag tvättkorgen, det är lagomt ansträngande när man känner att man kan börja böla bara av precis vad som helst.

Veckan är fullbokat tror jag. Iofs är inte allt måsten, men saker jag vill ha gjorda. Saker som vore skönt att få gjort. (Ni vet typ fönsterputs, och hallrensning...) men även roliga saker som fikaträff med Angelica, middagsbjudning för goda vänner etc. Och sedan på fredag drar vi brudar oss mot Dalarna. Premiärtur för lilla Stina att komma upp till fina fina Dalarna och hälsa på fina fina släktingar! Ska bli roligt! Ringde förresten mormor ochmorfar igår och tvångsinbjöd oss själva på middag där på söndag, beställde ÄLGGRYTA, och inte vilken som helst, utan MORMORS! Gosh vad jag längtar! Smaskens!

NÄhä, nu blev det visst fåret Shaun här en stund så jag ska väl passa på att göra något vettigare än att blogga..


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emma

Då vill jag haka på ju. Ska ringa jag med :) Eller ni kanske vill ha dom för er själva?

2010-10-25 @ 16:07:46
Postat av: Angelica

Jag ser MYCKET fram emot vår fika!! :) Kram

2010-10-25 @ 22:29:52
URL: http://misshero.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej Anna!



Då måste jag ju visa med en kommentar att jag kikar in på din mysiga blogg :) Ha det så bra i Dalarna och tack för trevligt "lag-sällskap" i lördags!



KRAM Jessica

2010-10-26 @ 13:22:15
Postat av: Gunilla

Ha det riktigt bra på er "höstlov". Åker själv iväg - fast på andra hållet.

Kram

2010-10-26 @ 19:31:10
Postat av: Anna

Detsamma Gunilla! Ha det underbart där nere i Skåne och sedan hoppas jag du snart har tid och lust att ta en tur hit ut och fika! SKulle vara jätteroligt! Hälsa familjen! KRamar!

2010-10-26 @ 20:06:41
URL: http://aisraelsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Kul Jessica att du hittat hit med;) Och tack själv för lagsällskapet i tävlingen i lördags! Ha det bra!

Kram!!

2010-10-26 @ 20:07:48
URL: http://aisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0