Invägning..

Igår ammade jag Stina klockan 22.30 vi la henne i sin säng på fårskinnet direkt efteråt.. hon gnölade en stund och tappade nappen några gånger men korsi taket sedan somnade hon! Petter och jag la oss och låg SJÄLVA i våran säng, vilket nog inte hänt på tre år förutom när Ia sovit borta! När jag vaknade igen av att det var en ledsen tjeja i sängen bredvid hade klockan blivit 01.41. Alltså typ tre timmars sömn i sträck! Härligt! När jag låg och ammade vaknade Elvira i sitt rum så jag skickade in Petter dit. Stina somnade om direkt och sov sedan i Petters säng på fårskinnet fram till kvart över fyra. Då var det mat igen. Sen var det lite bökigt mellan halv fem och åtta. Men hon åt inte igen förrens åtta och sov hyfsat bra. Så jag måste nog påstå att det här är det bästa natten hittils. DOck är jag trött än, så jag ska vila en stund nu!

Sedan blir det in till stan för handling av mat och en varm mössa till Stina. Vidare till BVC för vägning och mätning. Alltid så spännande att se vad som hänt sedan sist.

Ikväll ska jag föröska ladda upp lite bilder på lillan så ni får se hur söt hon är;) Jag lovar inget, men jag ska försöka!


Ha en härlig regning torsdag allihopa!

Kärlek och sömnbrist från mej!

Kommentarer
Postat av: Lizette

Jooooooo! Jag vill se! :)



KRAM

2010-10-07 @ 16:11:43
Postat av: farmor

Nyfiken på om hon fortfarande är lik sin moster, här har vi ingen regnig torsdag sol mfrån en klarblå himmel!Ha det bra alla fyra kram

2010-10-07 @ 17:16:17
Postat av: Karol

Bilder bilder vill vi ha, du måste ju tänka lite på oss också ;)

Kram

2010-10-07 @ 19:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0