Ikväll så lovar jag.. eller var det dumt kanske?!

När försvinner graviditetshormonerna som gör att man helt oväntat bara börjar storböla utan speciell anledning? Hursomhelst har de inte försvunnit från mej än. Och det är förklaringen till att jag inte fixade några bilder till er igår kväll. Jag bröt ihop istället! Haha!

Idag är det bättre, men natten har varit en lång "plåga". Egentligen är det ju ingen plåga att ligga med en underbar bebis på armen, men det blir lite obekvämt efter några timmar och när man är sjukt trött så önskar man att den lilla ville slå igen sina blå en liten stund iaf! Men icke! ;)
IDag har hon dock varit vaken hela förmiddagen, Elvira och jag har badat henne, vilket hon verkar ÄLSKA! hon har legat och tittat och skrattat flera gånger åt oss! Mysigt! 

Ia och jag har intagit köttbullelunch och nu ska jag rensa bland halsdukar, mössor och vantar. Så att man iaf kan stänga byrån i hallen!


Verkar bli en bra helg i slutet av månaden, verkar som att alla tre systrarna Israelsson kommer att befinna sig på samma ställe, hur sjukt bra är inte det?! Hoppas!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0