Hurra hurra hurra!

Idag är det ingen vanlig dag för det är världens bästa Ickas födelsedag! Hurra hurra hurra!

Och jag får förhoppningsvis träffa Icka om några veckor när vi är i Vansbro, ska bli så skoj att ses och prata lite och se den fina magen där det växer ett litet mirakel... Härligt!

Igår var jag på jobbet och hälsade på, var nästan så jag saknade att jobba lite, eller åtminstonde saknar att träffa dem varje dag. Avslutade besöket i H-fred med en mycket god lunch hemma hos en kollega, vilket satte guldkant på resten av dagen!

Mamma och pappa anlände igår och gissa om vi hade en förväntansfull och spänd treåring här hemma innan de kom! Jag funderade lite på det, det måste vara jobbigt att ha mormor och morfar så långt bort, det märks ju verkligen hur mycket hon tycker om dem! Å andra sidan blir det ju väldigt speciellt när de träffas! Så klart var det inte bara Ia som var glad över att de kommit, jag tycker också det är jätteroligt!

Nu ska jag gå ner och göra mig i ordning för dagen och vänta på att mormor och morfar och Ia anländer hem, de har sovit i en stuga i Stolpetorp i natt! Så just nu är det bara jag och Stina hemma!

Ha en fin torsdag!

KRam på er!

Kommentarer
Postat av: Icka

Tack bästaste Anna! Ha en mysig helg med mamma och pappa. Nu ses vi snart! Kram!

2010-10-14 @ 13:04:51
Postat av: Gunilla

Ja, det var kul att träffa dig, men tiden gick fort. Hoppas att jag snart tar mig tid att komma ut till Vibo.

Kram

2010-10-23 @ 19:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0