Fy sjutton..

igår eftermiddag fick jag akut ont i bröstet, två timmar senare hade jag trots alvedon över 38 i feber. Jag som aldrig ens har mer än 36 när jag känner mig risig. Hela kroppen värkte och jag frös så det gjorde ont i mig. Fem minuter senare svettades jag så det kändes som jag skulle brinna upp. natten har varit jobbig.. Förbaskade mjölkstockning. För jag gissar att det är precis vad det är. Känner mig absolut inte bra nu heller har inte gjort något vettigt idag.. bara sovit och mått dåligt! Usch!


Jaja, nu har jag gnällt av mig iaf!

Jag saknar min mamma och pappa så det gör ont också.. :(

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hoppas du mår bättre snart,Anna. Har sett på Sofia två gånger vad mjölkstockning kan ställa till med. Ett tips: Sätt dig i duschen och spola varmt vatten på det onda stället och sen om du har,sätt mot en varm vetekudde.Det hjälpte Sofia af.

2010-10-02 @ 19:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0