Fin dag..

Tyvärr så jobbar min make idag. Synd att vi aldrig kan få en hel helg tillsammans och bara vara. Det känns som om våra egna projekt, (fixa i huset), alltid hamnar på hold. Men jobb idag innebär en ledig måndag och då får vi väl ta vara på den i stället. Men det är inte riktigt samma sak. Faktiskt.

Natten har varit ok. Är lite mer utvilad än jag var igår, då ögonen bokstavligt talat gick i kors och jag drabbades av mitt första migränanfall på i stort sett hela graviditeten..

Elvira är med farmor och farfar och fixar vid sjöudden, jag brottades med tanken att passa på att dammsuga, men slog bort den eftersom Stina sover så skönt och jag vill inte riskera att väcka henne. Så jag tänker vila lite jag med istället! Sen får jag ta städet senare. För städas ska det.

Känns som det händer massor framöver, vilket är roligt! På onsdag kommer mamma och pappa för en lång (alldeles för kort) helg, och sedan tar det bara två veckor innan jag tar med mig mina fina flickor och åker upp till Dalarna för att sammanstråla med HELA familjen Israelsson förhoppningsvis! Härligt. Då ska jag såklart hinna med att träffa farmor, mormor och morfar, Icka mfl. Hur kul som helst! Hoppas på en helkväll på Selins med Icka! Vore toppen!

Sen ska vi ta en svängom till Ullared med, för införskaffning av julklappar. Och sen står det inte på förrens det är jul hörreni. Därefter kanske vi ska slå till med dop!? Och sedan v 4 bär det av mot fjällen tillsammans med goa grannar! ( Oj nu kom jag på att då är Stina typ ett halvår. Kan ett halvår gå så fort?!) Kanske inte ska tycka att det är bra att det går fort. Stina kan gärna få vara tre veckor hela livet känns det som! Min bebis!

När P kommer hem så ska han få hjälpa mig med att ladda upp bilder, jag lyckas inte.. så håll ut! Det kommer!


Trevlig lördag på er!

Kärlek! /A

Kommentarer
Postat av: Kaibenedicte

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-04-25 @ 15:35:34
URL: http://kaibenedicte.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0