Effektivitet eller`?!

Packat Elviras saker - Check!
Fyllt i ledighetspapper för vt - Check!
Returnerat HM saker - Check!
Betalat räkningar - Check!
Gjort klar fotoböckerna. - Check!
Packa åt Stina -
Packa åt mig - Halvcheck!
Beställa på extrafilm -
Banken -


Ja ni ser, ganske effektiv har jag väl varit sedan jag kom hem från dagislämning vid kvart över nio. Kanske beror det mesta på att Stina så snällt sovit vidare i bilstolen och bara grymtat lite förnöjt emellanåt!
Lite grann kvar men jag tror inte jag behöver stressa ihjäl mig, har ju eftermiddagen ochkvällen kvar oxå, och någon timme imorgon bitti. Vid halv elva behöver vi åka. Så det ska nog ordna sig.

Frågan är vad vi ska äta idag, fiskpinnar står det på matsedeln men det var tomt på fiskblock i frysen. Så jag tänker nog om. men istället väljer jag vad?!

Förväntansfull över att åka uppåt landet imorgon. Men precis som vi pratade lite grann om i lördags kommer säkert den känslan att bli lite "jaha" känsla när jag väl är framme. Allt är och ser ut som vanligt.. Men glädjen över att träffa nära och kära den förtas inte, och den kommer ju bara växa ju närmare "hem" jag kommer!

Men klarar jag en vecka utan min fina P? Det är frågan! Och klarar han en vecka utan sina tjejor?


Nähä, matplaner var det!

Hej!


Kommentarer
Postat av: Troyragne

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2010-12-22 @ 12:24:14
URL: http://troyragne.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0