Till Stina

Låt mig alltid minnas hur underbart det var att bära dig i magen, hur speciellt det känns att ha ett liv inom sig. Ett liv som växer och växer, ett liv som ska komma att förändra allt.
Låt mig alltid minnas känslan som fanns i mitt hjärta när du för första gången låg på mitt bröst, känslan så stark som ingenting annat jag upplevt.
Låt mig alltid minnas lukten som du har, som är den bästa parfymen i världen, som man aldrig kan få nog av.
Aldrig ska jag glömma hur underbart det är när du kryper in mot mitt bröst och slappnar av i hela kroppen, när du trycker in ditt lilla huvud under min haka och ser på mig med dina stora blåa ögon.
Aldrig ska jag glömma hur dina små fingrar håller hårt om mitt finger, hur du ler mot mig med hela ansiktet, hur du redan nu tyr dig till mig i alla lägen.

Lilla vännen, du har förändrat mitt liv, du och din syster är det viktigaste i världen. Den kärlek som jag känner för er är starkare än något annat jag någonsin kännt. Det är ett mirakel att du är min. Varje dag är en gåva, att följa dig och hur du förändras, hur stor du redan har blivit och hur underbar du är.

Mamma älskar dig lilla Stina, mer än någon kan förstå!

Kommentarer
Postat av: Karol

Fina ord kring det största som finns - kärleken till ett barn.

2010-11-16 @ 20:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0