Saker som sker helt utan mening.

Ibland händer det saker som gör att man känner extra för sina nära och kära. Den här veckan hände det något som gjorde mig mer förbannad, besviken och oroligare än jag varit på länge. Det hände något som gjorde att jag verkligen känner hur oerhört mycket jag uppskattar min fina fina familj.
Jag kan inte. Hur mycket jag än försöker så kan jag inte förstå hur någon överhuvudtaget kan utsätta någon annan för sånt här. Det är så förbannad lågt och helt oförsvarligt.
Jag är dock otroligt glad att jag just nu får krama och bara vara med någon som jag tycker så mycket mycket om. Som behöver det nu. Och jag önskar jag kunde ta bort allt det onda, allt det fruktansvärda, det oförståeliga. Jag önskar jag bara kunde blåsa bort det. Ta bort minnena som så klart kommer göra ont så länge, ta bort bilderna. Men det går ju tyvärr inte. Men jag gör mitt bästa för att finnas här för att vara nära.

Jag har ett hjärta och en stjärna. Jag skulle inte kunna leva utan någon av dem. Ni vet vilka ni är. Jag älskar er!


Ta hand om varandra, och njut i fina adventstider!

Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tummen upp för otroligt fint skriveri! Hoppas ni får en strålande första advent med julmarknad! Saknar er!

2010-11-28 @ 10:33:21
URL: http://emmaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0