Melodikrysset o kaffe..

Börjar bli en lördagsvana nu att lösa melodikrysset. Eller lösa och lösa.. idag gissade jag rätt mycket men det gick ju bra det med! Med mammas hjälp efteråt så löste jag de två luckor och ett fel som jag själv hade lyckats med. Det är väl rätt bra?! Mysigt är det iaf, att äta frukost och försöka klura ut svaren. Och vet ni, idag har jag kokat kaffe åt mig själv bara för att jag var sugen. Det har aldrig hänt förut. Jag har inte druckit kaffe äns, men nu sedan Stina kom så tycker jag att det är riktigt gott ibland. Och imorse var jag riktigt kaffesugen! Det ska börjas i tid! (eller otid)

Petter sover än... med Stina på armen. Elvira har sovit hos farmor och farfar inatt, vilket var en välbehövlig natts "vila" för oss. Det har varit lite struligt på nätterna, och ännu mer för mig eftersom P innesitter någon "superkraft" att kunna fortsätta sova trots att två ungar skriker för fulla muggar samtidigt. Då är det lite knivigt för mig att hinna med båda!

Min feber har nog gått över, är dock lite öm i kroppen än, så jag tar det lugnt idag och fixar lite härhemma. Ser fram emot en skön lördag!

Uppdaterar er mer sedan!


All you need is love, (om ni inte redan visste det..)

/ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0