Måndagslek

Vi är precis hemkomna från Frank och hans mamma och lillasyster. Mikaela och hennes kids var oxå där. Vi har haft en kanonmysig förmiddag med massor av lek, fika och prat! Härligt! Och skönt att träffa nya människor som bor nära! Det gillas! Elvira har haft jätteroligt, hon ville fortsätta leka sa hon när vi åkte hem. Och som tur är har vi redan bjudit hem gänget till oss  nästa måndag!

Nu sover Stina, Elivra laddar lite batterier med Higglystans hjältar och jag hamnade här en snabbis. Dagen fortsätter med sen lunch, småfix och sedan för min och Stinas del, personalfest i Målilla. Elvira får ha pappahäng ikväll, det tror jag de behöver!

På onsdag kommer min minstingsyster. Gissa om jag längtar! På söndag är det första advent, vilket innebär MYS. På fredag tar vi svärmor och svärfar och drar till Ullared;) Då ska Stina äntligen få sitt babygym. Det blir grymtbra.


Nähä, lunchdags! Tur det finns rester! ;)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ha en fortsatt trevlig måndag1 LAVVO

2010-11-22 @ 15:25:43
Postat av: Inger

Hej Anna!



Lycka till i Ullared, för du lär ju inte vara ensam där!!!



Inger

2010-11-22 @ 21:19:27
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0