jahapp..

Idag åkte jag till Therese efter att ha lämnat på dagis. Drack en kopp te med honung vilket var mycket skönt för halsen. Att sedan få göra det i trevligt sällskap är inte helt fel!

Kommit hem och ätit lite lättlunch och nu sitter jag här en stund. Stina är så "med" nu och det är så roligt. Vi har legat en bra stund på golvet och snackat med varann.. min lillatjej! Mysigt är vad det är.

Tror jag tar med vagnen ner till Tuna när jag hämtar och går en sväng där med båda mina tjejor innan vi åker hem. Får vi lite motion och hamnar inte framför tvn på en gång. Det är lite besvärligt nu när Ia är så himla tv fixerad. Tycker inte om det alls..

Får bli köttfärssås till middag. Måste erkänna hur härligt det är att storhandla. Har inte tänkt på handling mer än mjölk och bröd nu på två veckor. Har haft allt hemma! Hur skönt som helst. Och billigt! Inte att förglömma;)

Ha en bra onsdag vänner, vi hörs kanske lite senare!

/ A

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu har jag läst.

2010-11-17 @ 18:30:05
Postat av: Sofia

Ah storhandling.. :-)

Veckohandling på måndagskvällen helt solo har blivit min nya favorit :-)

Hoppas allt är bra!

2010-11-17 @ 22:42:06
URL: http://mysanochmimer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0