Hmm...

Haha, från att ha "bombat" er med inlägg i lördags gick jag till total tystnad. Men jag lever och har det bra. Det är bara det att jag har prioriterat bort er en stund!;)

Vi är kvar i Dalarna och har det toppen. Tjejerna och jag umgås mycket med Emma, eftersom mamma och pappa jobbar på som vanligt den här veckan. Vi passar på att promenera och leka, hälsa på hos farmor och mormor och morfar.

Idag har jag bestämt mig, inspirerad av farmor och emma, att jag ska börja sticka. Så på torsdag tror jag vi tar en tur till Dala järna för införskaffning av garn och stickor! Kul!

Visst saknar vi Vibo lite, men bara lite än så länge, det är skönt att få miljöombyte och att andas Dalaluft! (Den är fortfarande lite bättre än den småländska;) )

Ikväll blir det Selins med Icka! Härligt! Det har jag längtat efter!


Over and out for now!

/ Annaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0