En alldeles speciell söndag!

Tänk så, varje dag är ju helt unik, helt speciell. Den kommer aldrig mer igen. Därför ska man ju njuta varje dag, göra det man vill och det man tycker om. Allt det där andra hinns med ändå, och när man gör sånt man tycker om så är inte dessa måsten så jobbiga heller!

Efter frukost idag tog jag och Stina en sväng till Hultsfred och storhandlade, så nu är frys uppfylld så vi klarar oss ett tag. Bra. (Ett måste som jag dock tycker är rätt skoj... )

Sen har vi haft finbesök av Angelica och Melker och Gurra så klart. De var här och fick massage och jag passade på att slänga ihop en jordgubbspaj som vi fikade på efteråt. Lite planer för utbyggnationen diskuterades och jag trivdes i största allmänhet då dessa tre människor är några av de jag tycker ALLRA allra bäst om. Goda vänner är livets bästa..

Det har kommit och gått lite folk här idag då Emma masserar lite. Nu har vi ätit och snart är det min och min makes tur att få hoppa upp på massagebänken. Sen tar vi kväller här och njuter  av mörkret och de tända ljusen.

Skickar några extra tankar den här helgen till finaste farfar, till underbara Agda som sitter däruppe och kikar på oss! Jag saknar er!

Trevlig fortsatt söndag på er allesammans!

Kommentarer
Postat av: Angelica

<3

2010-11-07 @ 23:38:16
URL: http://misshero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0