Duktiga mamma;)

Märker ni vad duktig min mamma är just nu? Hon kommenterar varenda inlägg jag gör! Härligt! Undrar hur länge du hänger i!? ;)

Jag slappar lite och plockar lite. Haft några oroliga nätter, inte så mycket Stina utan mer jag själv och Ia. Förkylda jag och en lessen Ia. Inatt vaknade jag av att det lät som någon duschade, sen började Ia gråta. Hon hade kissat på en av mattorna i hallen när hon var på väg in till oss.. Åå min lilla flicka. Det är ju istort sett den enda olyckshändelsen som skett nattetid och hon var så skamsen! Vi försäkrade henne om att det inte gjorde någonting och fixade till nya trosor och stoppade om henne hos oss! Lilla plutten!

Vi har lovat henne spelkväll med mamma och pappa ikväll så så får det bli. Innan dess hinner vi städa över huset så vi kan ta helg när vi vaknar imorgon! Skönt!


Kommentarer
Postat av: mamma

Nu fick jag beröm så att jag höll på att glömma kommentera!!! LAVVO allihop där i vibotorpet!

2010-11-18 @ 17:17:04
Postat av: mamma

Nu fick jag beröm så att jag höll på att glömma kommentera!!! LAVVO allihop där i vibotorpet!

2010-11-18 @ 17:17:41
Postat av: Arntlotte

Very resourceful, thank you dave

2012-01-16 @ 07:16:41
URL: http://arntlotte.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0