VAB

De ringde från dagis, precis när jag kommit igång på jobbet idag, elvira hade kräkts. Jaha. Jippi. Bara att åka hemåt. Men sedan jag kom hem så har hon varit vanliga Ia, inge mera kräk och hon har ätit och druckit med god aptit. Så jag tror inte på magsjuka. Då borde det väl blivit mer. Hon/vi sov ett par timmar när vi kommit hem och sen har vi tittat på emil, lekt med pippihuset, ätit kvällmat och badat. Nu är det emil som gäller igen men nu har pappa tagit över däruppe.

Jag har fixat lite smörgåstårta till min och älsklingens myskväll imorgon och städad av här nere. Nu ser jag fram emot en dusch och sedan lite soffmys med mina två darlings innan det är läggdags.

Funderar på linköping på fredag eller lördag. Angelica, är du på?!


Kärlek! / Anna

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag är på! :) Helst lördag va? Men då får du för tjyven må bra ;)

Puss

2010-03-08 @ 22:21:44
URL: http://misshero.blogg.se/
Postat av: Hanna Dahlin

Tack så mycket! Och grattis själv! Hoppas du får en mysig dag och att bebisen låter dig slippa må dåligt idag! :) Kramar!

2010-03-09 @ 06:46:12
URL: http://hdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0