Skräll..

Japp, jag drar till med en skräll och uppdaterar två dagar i rad!;) Haha!

Lång dag på jobbet idag med massa överraskningar. Vet inte om de bara var positiva dock! Men det löser sig nog.
Hemma och tänkte ta itu med massa skit här hemma, smuts och lort överallt men hamnade på sofflocket istället. Men har varit duktig och tagit en del av det nu iaf. Gått en promenad med Jennie med och kramats med finaste Elvira. Det är ju ändå det viktigaste!

Nu sover hon i nybäddad säng, härligt! Och jag ska in i duschen. Tror jag orkar se greys ikväll.. försöker med det iaf, även om det lockar att krypa ner till lillan!

Två¨dagar kvar tills helg. Ska bli skönt. Imorgon blir det till att skaffa pass till mig och skruttan och så ska jag nog komplettera min beställning till hm, då jag såg att de fått in lite nya mammakläder och även lite annat som jag tror magen ska få plats under. Känns lite konstigt att tänka sommarkläder nu men det är ju bara fyra veckor tills vi åker till Lanzarote! Härligt!


Nähä, duschen var det !

Ciao / Anna

Kommentarer
Postat av: Angelica

Härligt! Kör en tredje! ;)

kram

2010-03-18 @ 20:33:11
URL: http://misshero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0