Klumpen i magen

... Då menar jag inte bebis utan illamående klumpen som vägrar att ge sig. Försöker röja här hemma. Satt ett tag och funderade på om jag inte skulle anställa någon som röjde en riktig genomgång här och direkt därefter surfade jag in på Angelicas blogg och så att hon kunde tänka sig att ta anställning som städerska... kanske ett tecken!? Haha!

Jaja, sakta men säkert så blir det ialla fall renare här hemma. Har ett par timmar på mig innan jag måste åka till Hultsfred. Mindre sugen på det men det är ju ett måste.

Imorgon siktar jag på att städa klart och sedan ta en tur till stan, bibblan, lunch och bara strosa runt. Kanske kommer Elvira med mormor och morfar på kvällen, kanske kommer de på torsdag. Noone knows!

Huja, dags för nästa ryck!


Ciao / Anna

Kommentarer
Postat av: Angelica

Attans då! Du får anställa mig nästa gång ;)

Hade ju varit jättemysigt med lunch. Men det blev en snabbvisit till skånelandet.



KRAMAR

2010-03-03 @ 13:19:12
URL: http://misshero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0