Darrig

Ibland händer det saker som ställer till det för en. Ibland passar sånna saker sämre in än andra gånger. Som nu till exempel. Inget bra tillfälle för överaskningar. Men vad hjälper det när det ändå händer? Försöker inse att jag bara har visst antal timmar varje dag och mer än så kan jag inte göra. Men timmarna räcker inte till. Och det jobbiga med att jobba MED människor är det dåliga samvetet.

Igår kände jag att sängen ropade klockan halv åtta. Jag härdade i till kvart över åtta då Petter kom upp från att ha sövt elvira. Då tackade jag för mig och kröp ner hos henne och alla mjuiksdjur. Trodde kanske att jag skulle sova dåligt, vakna och  ha panik över ALLT som hänger över mig men nejdå, jag har sovit som en gud. Vaknade vid tolv och trodde det var morgon. Gissa om man blir överlycklig då man inser att man får sova sex timmar till?! Nu har jag ätit frukost och ska strax väcka resten av familjen.
Idag drar Utvecklingssamtalen igång och det blir en lång lång dag. DDen första av många.


Herregud jag darrar... känner mig inte riktigt hundra. Förbaskade samvete.

 / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0