Snart så..

.. så har vi släppt ut våra nior för vidare äventyr i världen! synd bara att det inte kunde få vara strålande sol och sommarväder en sån här dag! Även om regnet inte öser ner just nu så hänger det i luften och graderna har bara vågat sig upp mot tio..

Men ändå sitter jag här i klänning och barbent! Haha, är det skolavslutning så är det! Ska strax bege mig mot Hultsfred.

Annars tror jag inte dagen bjuder på så mycket överaskningar, ska ha med mig både lillan och Hugge hem från dagis. Och jag har lovat Elvira att spela äggspelet tio gånger idag.. Så det tar väl nån timme! Synd bara att hon ska fuska så mycket... ;)

Tänkt göra tacobaugetter ikväll och bara slappa. Det är väl så de flesta av mina kvällar ser ut, inte tacobaugette då utan slappningen!

I helgen ska väl petter jobba hos far sin gissar jag så vi blir väl änklingar här i huset. Håller detta väder i sig så gissar jag att vi får försöka hitta på lite aktiviteter inne, vilket inte borde vara för svårt, då det håller på att gro igen helt här igen! Om inte annat så ska vi nog städa Ias rum! Det behövs!
Svinkallt är det här inne med, vet inte om det har med vår trasiga pump att göra, nästan så jag vill göra en brasa i spisen, kanske får bli så ikväll!


Nähä, nu så! Mot Hultsfred.


/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0