Skolavslutningskväll och morgon!

Här hemma har jag tänt lite levande ljus och alla fönsterlampor och gjort lite höstmys i det gråa och trista vädret! Och då är det skolavslutning ikväll och imorgon fm... Suck!
Hoppas verkligen det ljusnar och iaf blir uppehåll imorgon när våra nior springer ut!

I övrigt har P tagit nattningen ikväll och jag har precis tjuvkollat på säsongsavslutningen av Greys.. Så nu behöver jag inte vänta på den en vecka till;) Och det var värt 25 spänn. Lätt.

Nu fortsätter myspys i soffan! Har ont som tusan ikväll så jag tänker inte röra mig mer än jag absolut måste!


Ciao / A

Kommentarer
Postat av: mamma

Var har du ont? Ska jag bli ängslig? LAVVO!

2010-06-10 @ 21:21:02
Postat av: Emma

Tjuv! ajag väntar med spänning på nästa vecka. sinnessjukt bra avsnitt igår. Ingen kunde få kontakt med mej:D haha!

Je älskar däj ;)

2010-06-10 @ 23:25:24
URL: http://emmaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0