Jag orker inte mamma..

Det är vad Elvira säger just nu när jag säger att hon måste duscha i kväll innan sängen. Nähä sa jag, då måste du nog gå och lägga dig nu om du är så trött! Då tittade hon på mig, suckade, tog sin docka och stampade in. Bestämd fröken. Men den här fighten vinner mamman, ska vi slå vad?!


Idag är det härligt, dock på gränsen till för varmt för mig, men då är det ju tur att det finns både skugga och en soffa vid en tv där det visst går att titta på fotbolls VM. Haha;) Har hunnit med en liten sovning i dag med i ett svalt sovrum när det var som allra varmast ute. Nu har vi grillat och käkat på altanen, härliga sommardag! Och nu börjar det bli dags för Ia att ta kvällen. Och oss också. .Imorgon ska vi till Västervik på tillväxtultraljud. Spännande.


Nähä, duscha var det... få se nu då!


Sommar!!/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0