Jag lever;)

Och jag som svär över när mina vänner glömmer att uppdatera sin blogg på ett par dagar... nu är det två veckor sedan jag gav mig till känna här! Bortförklaringarna är många: slutet av terminen, ett hus och en gård som håller på att förfalla, en make som jobbar hårt både på jobbet och hos svärfar..

Men nu kommer ett livstecken iaf! Jag lever! Och efter den här helgen så känner jag mig lite mer på banan. Två dagar den här veckan har jag fått åka hem med starka sammandragningar.. det var jobbigt och lite ångest framkallande. Jag har fortfarande sammandragningar men inte lika starka tack och lov. I helgen har jag hunnit med att fixa till både soldäck och altan, vilket lugnat mitt inre en hel del. Nu kan jag tillbringa några timmar varje helg därute utan att ha dåligt samvete! Det är somrigt och fint nu!

Jag har så klart också haft massor av kvalitetstid med min underbaraste finaste dotter! Tur att jag har henne! Vore rätt ensamt här hemma ibland annars!

/ Anna

Kommentarer
Postat av: Icka

Skönt att höra! =) Försökte ringa dig i fredags när jag tänkte på dig men fick inget svar. Får försöka göra ett nytt försök till veckan. Men när båda har sjutton järn i elden samtidigt är det förstås svårt att tajma. Saknar dig iaf! Kramis!

2010-06-06 @ 21:09:56
URL: http://ickson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0