Fyra dagar till sommarlov..

Trött är jag idag med.. verkar inte finnas någon hejd på tröttheten! skulle nog behöva barnomsorg en vecka till efter att jag fått sommarlov för det känns som en veckas sömn är minimi för att ta mig upp på normal nivå igen! Men det blir det inget med! Har jag tur så kanske Ia också är sommarlovstrött och vill sova middag med mig på dagarna..;) På gott och ont!


Just nu öser regnet ner. Petter bläddrar i reklam och Hugo och Elvira sitter uppe och ser på Pippi!

Jag laddar för att lägga Ia och sedan börja med maten! Hungrig.

Imorgon ska jag göra glukosbelastning på MVC. Två timmar.. suck. Sedan, hör och häpna: ska jag till tandläkaren. Iofs bara en vanlig undersökning, om vi överhuvudtaget kommer så långt, men ni som känner mig vet att det är stort för att vara mig att ha en tandläkartid och framförallt att ha bokat den helt själv. så håll tummar och tår för mig imorgon, risken är att jag landar hemma efter förmiddagens pärs och inte tar mig upp ur sängen på resten av dagen!



Kärlek! / Anna

Kommentarer
Postat av: mamma

Det fixar du galant! Herregud! Du har ju fött barn! och du har fixat tiden själv! KANON! Du skulle ha skickat skruttungen med morfar i lördags! Pussa henne från mig! Jag längtar!!! LAVVO allihop!

2010-06-14 @ 22:16:13
Postat av: Sofia

Glukosbelastning = bläh!

Tänker på dig då kusin för det är inte kul!

2010-06-15 @ 08:24:49
URL: http://mysanochmimer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0