Nu verkar det vara på g iaf..

Det har varit gubbar här utanför i några dagar nu, grävt stora hål i marken och hållt på, och sannolikt, tack och lov, så verkar det vara löst nu med internet och allt som hör där till. Kan inte hjälpa att jag saknar att kika runt bland favvobloggar och andra sidor, samt läsa tidningar och kolla graviditetssidor när vi inte haft internet på över två veckor. Och inte någon hemtelefon heller.. men nu så kanske! HOppas!

Annars har jag åkt på en förkylning, dagarna går väl hyfsat, men nätterna är jobbiga. Förutom stora magen som ställer till det och det faktum att jag måste kissa ofantligt många gånger per natt så vaknar jag av att jag har svinont i halsen med jämna mellanrum... Så just nu står sömn högt på önskelistan.

Idag har Elvira och jag bakat bullar, spelat spel, cyklat, lagat mat, pärlat, klippt gräs, tvättat och läst böcker. Så nog har vi hunnit med en del. Är så roligt på kvällarna när vi söver Ia, då frågar hon alltid: "Vad har vi gjort idag?!" Och så får vi hjälpas åt att minnas och sammanfatta dagen, då inser man hur aktiva vi faktiskt är, även fast det känns som vi ligger på soffan rätt mycket;)

Imorgon ska jag se om jag kan hitta två fynd som jag behöver på second hand. Jag håller tummarna för det. Förutom det så ska väl konton tömmas när räkningarna ska betalas, och det lilla som finns kvar ska det inhandlas mat till frysen för..

Om en vecka drar vi på minisemester till Sthlm och ELIN, som jag längtar!


Kärlek!

PS: WINNERBÄCK VAR KUNG I FREDAGS, jag bara njöt. Stannade upp i nuet och påminnde mig själv om att det är få saker i livet som är så fina som när jag får stå och kramas med min kärlek och lyssna på en magisk "Hugger i sten". Livskvalitet!


DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0