I jordgubbslandet..

Jepp, efter en härligt underbar och fantastisk massage i dag på förmiddagen så passade jag på att uträtta några ärenden i stan. Hem igen och lite vila innan vi, jag och Ia, tillsammans med Jennie och Axel och Hugo drog oss mot Stora Aby och plockade jordgubbar! Vad härligt det var att se lillan springa mellan raderna av röda bär och plocka och mumsa om vartannat! Hon var så lycklig! Själv satte jag mig på rumpan och lyckades sittande så plocka ihop ca 10 liter på cirkus 20 minuter! Det är inte illa.. så nu vankas det jordgubbssylt, färska jordgubbar och mjölk till frukost, samt fylla frysen med bär till pajer i höst och vinter! Härligt!


Nu blir det grillat och fotboll på altanen med grabbarna Källåker!


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0