En lördag i Vibotorpet

Petter jobbar idag, men eftersom han inte började förrens tio så gick han upp vid halv nio när tjejan vaknade. Så jag fick ligga kvar en timme och morna.. har sovit uruselt inatt. Dels pga sammandragningar men även för att det blåst så mycket att jag inte kommit till ro pga alla konstiga ljud!
Kanske skulle Anton ta hand om Ia en stund strax och isf så kryper jag ner och försöker vila en stund till. Annars är det bara att fortsätta i det sköna tempo vi lagt an idag. Hunnit äta frukost och fixat iordning oss båda. Vikt tvätt och kört igång en maskin. Plockat undan lite disk och läst två tidningar. Ia har ritat och ringt med sina nya telefoner som hon fått av Hugo.

Ska ta mig in till stan om ett tag med och försöka hitta något till Elin som fyller 20(!) år på tisdag. Vi åker ju dit påmåndag och då ska det självklart finnas en present med. Har dock INGEN aning om vad vi ska hitta på. Hon är inte lätt att köpa presenter till min minsting!

Iövrigt har vi inte mycket planerat alls idag. Köpte en pocket igår på bokhandeln, så jag gissar att jag inte kommer kunna låta bli att börja i den. Annars myser vi nog mest här inne i det här tråkiga sommarvädret. Fast iofs gör det inte mej så mycket;)


Trevlig helg!

/ Anna

Kommentarer
Postat av: Tarra

Hej Anna!

Jag hoppas verkligen allt är bra med dig!!

2010-08-04 @ 14:50:05
URL: http://tarac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0