Dåså...

1. Vårt internet är trasigt. jag har bloggabstinens.

2. Ett år sedan idag, ett år sedan den finaste och underbaraste dagen i mitt liv (Delat med Ias dag). Det är fantastiskt att minnas att drömma sig tillbaka till den dagen. Varenda minut är underbar att komma ihåg. Vi har firat vår första bröllopsdag tillsammans med våra föräldrar, Elvira och Anton, med god mat och härligt sommarväder. Mys!

3. Mamma & pappa har åkt hem. Det känns alltid vemodigt. Men förmodligen ses vi snart igen, i Stockholm hos Elin! Tack mamma och pappa för att ni  hjälpt oss med massor och för att ni hållit mej sällskap i en vecka!;) Älskar er!

4. Affe är hemma, och det betyder mycket för min Petter. Och för mig och Ia med så klart! Det är roligt att ha dem hemma ett tag!

5. Jag återkommer vid nästa tillfälle med dator! Tills dess, ta hand om er och njut av varandra och sommaren!

6. Förresten ska jag på Winnerbäck på fredag, hur härligt är inte det?!
All you need is love
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0