vänner

Här kommer en kort sammanfattning av dagen, sen tänker jag slänga mig i soffan och titta på film!

Jag började faktiskt dagen med några varv på spåret vid stolpetorp. Japp, jag drog på mig pjäxorna och greppade stavarna och körde längdskidor! Och huja va kul det var! Och vilka minnen som for genom huvudet under tiden jag åkte. Hann med en praktvurpa och fick grymt hög puls, vilket oxå då påminde mig om hur bra tränad jag en gång varit! Och hur dåligt tränad jag faktiskt är! Men det var lätt att bestämman sig för att nu är det skidor en gång om dagen så länge det går! Och det känns bara kul!

Efter skidturen tog vi en mumsig ägg och bacon frukost innan vi packade matsäck och begav oss till sjön igen! Med hela familojen Källåker, skotern, snowracer, korv, varmchoklad, te så hade vi några mysiga och roliga timmar där nere innan det var dags och åka hem och sova middag för Ia.
Petter och jag slappade några timmar och sen var det till att göra sig i ordning för middag i hönshuset! VI är nyss hemkomna och det var mycket trevligt! Känner att jag har fått "nya" GODA vänner under denna vecka! Kul! Vänner får man inte för många av!  (Tycker jag iaf!)

Vi var in med present till Mange på vägen hem... och gjorde upp planer för imorgon. Jag ska ha VAG, alltså, vård av granne!


Nu blir det soffan och mys!

(Känns i benen at jag åkt skidor, vilka härliga minnen, träningsvärk på precis rätt ställen för att minnas! ;)


Mer skidor åt folket! / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0