Till slut....

.,,,,, så somnade lillskutt uppe i soffan.. jag undrar om middagssovningarnas tid är förbi?!

Blir inga bilder idag, bara ett godnatt från mig!
Och ett hoppfullt sinne om att jag nog ska få ihop den här studieuppgiften ändå. Jag tror jag har en plan! Och det är ju alltid något. Imorgon ska jag försöka få ner några ord också på datorn.. så är jag igång på riktigt, inte bara i huvudet!
Det är sjukt vad snabbt man kommer av sig i studieteknik och diciplin! Men det ska gudarna veta, att jag är riktigt sugen på att plugga igen! Och jag vet nog vad tror jag.. (stoooorrrraaa planer!!) Mer om det en annan gång..


Nähä ni, nu ska jag ta min äkta make och min finaste lilla dotter och krypa ner under täcket. Imorgon sover vi tills vi vaknar! Iaf, två av oss!


Nightie! / Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0