Så trött!

Vet inte vad det är men jag är så trött idag så att jag skulle somna på stående fot. Enda sen efter lunch har jag känt så. Men som ni småbarnsmammor vet så är det inte ens lönt att tänka tanken att vara trött innan barnet sover oftast!
Så vi har hållt igång här, plockat bort tomtar från huset, städat lite, spelat lite spel, ätit låtsasmuffins och ägg som Ia har bjudit på i sitt rum mm.
Fixade till maten så den stod på bordet när maken kom hem! Hemgjorda fiskpinnar och kokt potatis. Mycket gott säger jag som egentligen inte alls gillar fisk. Men allvarligt talat kan jag nog äta det imorgon med!

Fick hoppa upp i soffan en stund när vi ätit medan Petter tog över spelandet av memory. Nu har de gått och läst bok och ska sova och jag sitter och surfar lite. Kollat på hotellet som vi ska åka till den 16 april. Lanzarote en vecka med hela familjen. Mycket trevligt! Något att se fram emot!

Vet inte vad som händer mer än så här ikväll. Tidigt säng tror jag nog. Imorgon bär det av mot Öland för min del så jag borde väl packa väskan ikväll med så jag inte behöver lägga till det på "to do list" för imorgon bitti!

HOppas ni har det bra därute nu när vardagen dragit igång igen. Jag tror nog att det är därför jag är trött. Än är jag inte van att jobba och tänka hela dagarna! ;)


Ciao! / Anna

Kommentarer
Postat av: Angelica

ANNAAAA!!? Piggnat till än eller? ;)

2010-01-20 @ 12:51:39
URL: http://misshero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0