Ledig dag i veckan!

Borde man inte alltid ha det så? Att alla är ledig varje onsdag till exempel? Vad mycket mysigt man skulle kunna göra!

Bara jag som är uppe, jag förstår inte hur det ska gå på måndag när dagis börjar igen.. ia sover ju halva dagarna ju;)

Ska eventuellt ner till sjön med grannarna men jag vet inte om vädret är jättekul idag! Ska ta och höra vad de säger! Det har snöat rätt mycket inatt med så nog är det en 5-6 cm som kommit. Nu är det riktigt mycket snö här.. graderna visar på -16. Så det är på gränsen för Elvira iaf!

Jaja, vi får se vart dagen tar vägen. Lyx är det iaf, att ha hela familjen hemma mitt i veckan! Det uppskattas mycket !


Trevlig röd dag på er allesammans!

Kärlek till er från mej i torpet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0