Hejsan hoppsan..

Tiden har visst rusat iväg den senaste veckan. Det senaste ni vet om mej är att jag var väldans trött! Nu är jag vaken iaf och tänkte ge er några rader så ni vet att jag lever!

Det knallar på, jobb och så, men jag har ju kul på jobbet så det är ju inte så jobbigt! Mycket att stå i dock. Är glad över min position men den innebär ju väldigt mycket ansvar med.. och ansvar kan ju vara lite jobbigt och tungt ibland! Men men, I know I can do it! Så det så!

Annars så myser jag med min familj som jag inte för något annat i hela världen skulle byta bort. Kan bara konstatera hur tacksam jag är att mitt liv har blivit som det blivit. Två olika examens, en fantastisk man och en underbar underbar lite dotter. Ett mysigt hus och fina vänner! Precis optimalt!


Hehe,

nu ska jag krypa ner i soffan och gömma mig så får pappan ta läggningen ikväll för en gångs skull!


Over / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0