award

Den här fina awarden fick jag av Angelica och Therese!

7 fakta om mig:
1. Jag har världens bästa dotter!
2. Jag älskar snö!
3. Jag har siktet inställt på en egen restaurang någon gång i framtiden
4. Jag älskar deckare!
5. Jag är tokig i apelsiner.
6. Jag bor i världens finaste lilla by!
7. Ibland längtar jag hem till Vansbro så det gör ont i mig!

Kopiera awarden på din blogg
Länka till personen som tilldelat dig awarden
Berätta sju intressanta fakta om dig själv
Välj sju bloggare du vill tilldela denna awarden till
Länka till deras bloggar. Lämna en kommentar i deras blogg
som talar om att de blivit tilldelade awarden

1. Icka
 2. Emma
 3. Hanna
 4. Emelie
  5. Therese
 Sen kommer jag inte på fler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0