Systra mi!

Imorgon ska systra mi ta sig an tjejvasan. OCh jag är säker på att hon kommer fixa det utan problem! Men jag ska ändå tänka på henne lite extra imorgon, och längta efter att få ge henne en grattiskram på söndag!

Minns även min tjejvasa. Gravid och med sammandragningar hela vägen. Men härligt att komma i mål. Även om det var deprimerande att faktiskt ha tävlat på skidor många många år och plötsligt känna sig som en strandad flodhäst som sakta sakta lyckades ta sig några små meter framåt.. haha, men i mål kom jag och tjejklassikern tog jag!


Dags igen 2011?! tror jag..


Bebben i magen fortsätter se till att jag kräks och mår sisådär. Inte mycket energi i min kropp. Men det får vara värt det. Bara det går bra så. För sen är det klart för min del. Om jag inte glömmer igen hur det var. Men å andra sidan lär Petter aldrig glömma det så... det får vara bra sen!
Och vaddå?! Jag har ju redan världens finaste tjeja! Så det så!



Björnrike är vackert!!


Lycka till Emmispemmis! Love yoU!

Kärlek
/ A

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kom i mål. Ditt sms stärkte mej sista 9 km, stort tack för det!

Vi ses imorgon och din skitunge är världens bästa!

Hon sa att hon älskar mej ;)

2010-02-27 @ 20:07:48
URL: http://emmaison.blogg.se/
Postat av: Syvernatalia

Keep up the good work.

2011-03-09 @ 16:23:25
URL: http://syvernatalia.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0