Söndag igen!

Veckorna går fort, för att inte tala om vad helgerna gör. Den här helgen är redan slut och det känns faktiskt inte som att den har börjat än. Hinner inte med.

Igår jobbade P och jag slappade och städade. Det var välbehövligt. Båda två!
IDag har jag och Jennie bakat tovfehultare till fjällen och bara umgåtts. Trevligt. Bjudna på mat hos Kajsa och Ingvar på kvällningen, mycket gott. P är på årsmöte just nu och Ia har precis somnat. Jag får snart hemleverans av en färsk tovfehultare och ska avnjuta den nyduschad under täcket i soffan framför tvn! Bra slut!

Gissar att jag somnar innan nio ikväll, precis som alla andra kvällar. Två veckor kvar att jobba, sedan två lediga veckor! Om jag längtar. Fjällen, HEMMA, och ledig! Yiiiihoooo!


Kärlek till er!
/ A

Kommentarer
Postat av: Lauritzfanny

NICE SITE WELL DONE

2011-06-02 @ 19:01:14
URL: http://lauritzfanny.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0